آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

زنگ...

از گذشته ها کسی زنگ می زند                سینه حس تو را چنگ می زند   

 

آن کس با مشت گره کرده ، کور کور

                                                                  به چینی حست سنگ می زند

یاد خاطره ات در جای جای ذهن

                                                                 دوباره گیج است، منگ می زند

کودک درون تو بدخواب و ویران

                                                                 به جان عقلت ، ونگ می زند

غریبه ای با قلم موی باران                    

                                                                خواب پوچ تو را رنگ می زند 

 

 

قلب تو چون غزالی در بند

                                                                 در سینه ات ، تنگ می زند

هنوز پس از رفتن سالها

                                                              یک پای قضیه لنگ می زند

حس تو با منطقت دوباره    

                                                             انگار آهنگ جنگ می زند

این حس خراب جانسوز 

                                                              انگار شوخ و شنگ می زند 

گر گوش دهی به این حس تلخ 

                                                             در آخر بر تو داغ ننگ می زند  

بی خیال شو ! چشم را ببند

                                                              بگذار تا می خواهد ، ونگ بزند

.........

اما باز یک جای قضیه   

                                                               تاریک است ، لنگ می زند

چون از گذشته ها  کسی.......

                                                              ...........

نظرات 22 + ارسال نظر
شیده یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ

چه عکسی مشی جان!! خیلی زیبا بود! مثل همیشه!
از بیت آخرش خیلی خوشم اومد
بی خیال.... و اینا

ساچمه ی مشنگ یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.jazireh-arame-koochooloo.persianblog.ir/

همرو میزند ( اصلا سیاه و کبودش میکنه!)

چقد با حالی توووو!!

سحربانو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام مشی خانوم جون
می گما این آخرش خوب آدم رو بردی تو خماری ها.

چه کنیم دیگه!! خماری و بی خبری خودش هنره خانوم!!

پرنیان یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.missthinker.blogfa.com

این شعرا رو از کجا میاری؟؟

از خودمون بلتیم پرنیان جونمممممممممم!

Milad یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.milad-information.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داشتی اگه دوست داشتی به منم سر بزن تازه وبلاگم درست کردم.
خوشحالم میکنی.

Milad یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.milad-information.blogfa.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ خیلی قشنگی داشتی.
من تازه وبلاگ درست کردم. اگه دوست داشتی بیا ببین.
نظر یادت نره ها.....

ایده دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ق.ظ

هر چیزی از گذشته که بیاد و سینه حس ادمو چنگ بزنه تاریکه! اصولن به قول تو باید بی خیالش بود و محلش نداد... و الا مجالش بدی میاد سینه حس آدمو شخممممم میزنه!

ای خواهرررررررررررررر! آره بابا!! باید این حسارو آب کرد و تو دریا ریخت ایدی الجیگر!!

بهاران دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://chalesh.blogsky.com

هنوز هم بعد سالها یک پای قضیه لنگ
می زند...
بی خیال شو چشم راببند بگذار تا می خواهد ونگ بزند...
قشنگ بود و صداق حال خانومی

قلبونت برم دوس جونم!! صداق حال تو بود؟؟ نگفته بودی !!!

... دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ

این بار وزن و قافیه اش عالی بود فکری که پشت این شعر بوده پخته و پرورش یافته است.
شاد باشید

ای بابا! من اگه می دونستم شما چرا ناشناسی!!

بلوط دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام خانومی...چه شعر قشنگ و غم انگیزی بود...

ممنونم بلوطی!

شاذه دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

مرسی! هم شعر قشنگ بود هم عکس. شعر رو کی گفته؟

مرسی شاذه جان! خودم گفتم! بهم نمی آد شعر بگم؟؟

چهارنقطه سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

هر وقتی که شعر میگی دوست دارم برات نظر بگذارم. خیلی قشنگ بود.

ممنونم....

پروانه عاشق (امید) سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://parvanevar.parsiblog.com

سلام مشی خانوم
راستش جز تحسین کار دیگه ای نمیتونم بکنم ،اما یه چیزی، من احساس میکنمبا تموم شوق و ذوقی که تو نوشته هاتون هست رد پای ی یه حس تلخ داره خود نمایی میکنه ؟! برعکس قبلتر ها که نوشته هاتون پر از شادی و خوشحالی بود (البته خدا کنه من دارم اشتباه میکنم )ولی وقتی نوشته هاتونو میخونم بهم یه همون حس تلخی که گفتم القا میشه البته بازم لذت خاص خودش رو داره شایدم دلیش اینه که
من دارم از خودم خجالت میکشم که هیچ ذوق و شوقی برای نوشتن ندارم اما
بازم میام خیلی زود بلاخره اون روزایی که باید میمود از راه میرسه روزی که به قول شما
باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...
شاد باشید

سلام پروانه جان!
ممنون از این همه لطف و قلم فرسایی شما.
راستش آدما تا یه حس تلخ نداشته باشن نمی تونن بنویسن! همه روزای خوب و خوش دارن روزای تلخ هم دارن .اما من چون به تازگی پدربزرگم رو از دس دادم این حس تلخ تو نوشته هام بیشتر نمود پیدا می کنه.
اکثر موقه ها من شادم.اما بازم می گم این حس تلخ همیشه باید باشه تا من بتونم بنویسم!
ای کاش شوق نوشتن شما هم یه روز برگرده تا من همیشه از عاشقانه های شما لذت ببرم.
موفق و سبز باشید.

سلام همسایه ها پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.rezatehranii.persianblog.ir

سلام.من فقط باید از دست تو حرس بخورم
بابا رو وزن کار کن.وزن یه حس خوبی تولید می کنه که شعرت بیشتر به دل می شینه.
خدا را شکر مشکل صفحه ات حل شد.من هم ۹ روزی اینترنت نداشتم.
با اجازه بانو

حرص با سین نیست!‌با صاده!!
چه کنیم دیگه!

سلام همسایه های ۵ پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ http://rezatehranii5.blogsky.com

سلام.با شعری تازه از خودم به روزم و منتظر نظر شما
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

مینا شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

سسسلااااااااااامممم

ین سلام را لطفا کش دار بخون

مهشید جان
خیلی خوبه که اینقدر ساده و بی تکلف حرفتو میزنی

دلنشین و مرموز بود.

مواظب خودت باش عروس خانوم

سیلاااااااااااااام! اینم یه جواب کش دار! ممنون عزیزم! بوسسسسسسسسسس!

شیده شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

نمی خواهی آپ کنی؟

فردا جیگملم!

..با حال اونم از نوع هسته ای

چرا آپ نم یکنی من آپم ( این آخرین باره بهت می گم آپم ها و لی خوب مطلبم به دردت می خوره!!)

اومدم !!

پروانه عاشق (امید) شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ب.ظ http://parvanevar.parsiblog.com

غریبه ای با قلم موی باران

خواب پوچ تو را رنگ می زند
اینجاش ازهمه قشنگ تر بود

سلام مشی خانوم خوبین خواستم بگم اپیدم دوست داشتین بیاین

ممنونم! می آم حتمن!

ماتیلدا شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ http://matilda1992.tk

سلام
ببخشید براوزرم خراب بود نمی تونستم کامنت بذارم ولی مرتب سر می زدم
خوبی؟ چه می کنی با سرما؟
مثل همیشه قشنگ بود

مرسی عزیزم!‌سرده دیگه! از سرما استفاده می کنیم واسه کوه رفتن و اسکی!

نازلی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

کودک درون تو بدخواب و ویران

به جان عقلت ، ونگ می زند

وای تو معرکه ایی مهشادی جونم. چقدر عقب بودم
چقدر سرم کلاه رفته بود. توروخدا دیگه قالبتو عوض نکن.

باشه!! دیگه عوضش نمی کنم!!

سمیرا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.chand-ghadam-ta-marg.persianblog.ir

سلام
وب قشنگ و مطالب جالبی داری
موفق و شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد