آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

سفر به آن سوترها

وقتی همه چیز هماهنگ می شود و دست به دست هم می دهند تا تو باز به آن سوی آبها  بشتابی،همه چیز در نظرت آبی و بی نظیر می آید...

گاهی از اینکه در این سرزمینم،دلم می گیرد و گاه پرواز می خواهد دلم...و گاه هیجان مرا به نقطه اوج می کشاند...هیجانی که تنها می توان در آن سوترها یافتش و در قلب روزهای معتدل جستجویش کرد...

دلم می خواهد برایتان بگویم:

از غذاها و دسرهای خوشمزه هتلمان در دوبی تا

تا تمدن چین در ابن بطوطه...

از تن سفره ماهی پرنده دوبی مال تا

شبهای آرام و فانوسی جمیرا...

از هتل آتلانتیس بزرگ....تا

سرسره های هیجان انگیز و وهم آور وایلد وادی...

و بالاخره منظره چشم نواز خورشیدی که در چشم شترهای تور سافاری می شکند...

دورنوشت:اینبار سفر خانوادگی عالی ای بود...عاشقانه هوایش را،تک تک لحظه هایش را دوست داشتم و در دفترچه خاطرات و عکسها و درب یخچال خانه ام ضبطشان کردم...