آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

یاد...

یاد دستهای تو بخیر...

چه باشکوه برف انگشتانم را در میان آفتاب می فشردی .

من سرکش و مغرور می گفتم: من هم می توانم  آن سنگ بزرگ را بلند کنم. ببین ... می توانم...

  تو گرم می خندیدی: دستهای تو کوچکند و من با یک دست دو مشت ترد و کوچک  تو را خرد می کنم. 

                                            

...

این روزها چقدر از دستهای تو دورم.

 آرزوهایم  یک به یک  از نوک انگشتانم بیرون می ریزد و دست تو نیست تا کاسه  شود .

دست تو نیست تا شتاب گریزم را به هنگام  قهر هاله شود.

من امشب چشمهایم را در دستکش زمستانی تو جا گذاشته ام.

یاد دستانت بخیر....

 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
بهاره.ع چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام مهشادی
خیلی قشنگ بود یاد دستانش بخیر

ایده چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

هی... یهویی دلم گرفت... یه موقه هایی میطلبم دستی را که گریزم را .... گاهی وقتها هم اعصاب ندارم دستها منو مانع شوند... بیچاره دستهای آدمهای دور و برمن

بیچاره ذهن دستهای دور و بریات که پر از آواز رفتنه توئه! ایدی جوننننننننممممممممممممم!

مشنگ پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://kindglance.blogfa.com

باشه قول میدم دیگه از اون آیکونای بد نزارم
زیبا بود

مرسی دخملم!

شیده پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

چه حس خوبی داشت این پستت عزیزم

سراب پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

خلاقیت و ذهن پویایی دارید
سر فراز باشید

باز امان ازین بی نام و نشان هااااااااااا!

پرنیان پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.missthinker.blogfa.com

آخی خیلی قشنگود.یه وقتایی بعضی نوشته ها خیلی رو آدم تعصیر می زاره نمی دونم دقیقا چرا!!

... پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

چه خوب بود این دفه!

ساچمه در کلوپ ترکیده ها جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ق.ظ http://jazireh-arame-koochooloo.persianblog.ir

عکس برای من باز نشد! بیخی

خیلی باحالی جیگر...خوش اومدی به وب من چون الآن یه ترکیده مخ هسته ای محسوب می شی به دلیل مخ ترکوندی در طی کامنت گذاشتن

ترکوندی...باحالی ووو باقلوایی

هر کی بیاد توی وب من می ترکه...مخ هسته ایش به کار می افته(مخاطب مخ هسته ای حق مسلم ماست!)



به هر حال ترکیدی ووووو باید لینک شی(چون شومایی)
موافق بودی بگو؟!...در صورتی که موفق بودی من پایه تبادل لینک هستم!

باشه لینکم کن!

ماتیلدا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ http://matilda1992.tk

مثل همیشه خیلی قشنگ بود
می خواستم دیروز برات کامنت بذارم ولی باز نمی شد

عیبی نداره ماتیل جون!

... شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

خوب بود
دوست دارم همیشه ناشناس بمانم

خوب چی کار کنم؟ هر جور راحتین!

رونالی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

زیبا بود...دلم گرفت!!!
کاش دستات همیشه تو دستای اونی که میخوای باشه!

سلام مامانی اهورایی!!!!!!!!

ساچمه در کلوپ ترکیده ها یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ق.ظ http://jazireh-arame-koochooloo.persianblog.ir

ممو جون آپم...لینکت هم می کنم

ممنون! منم می لینکمت!

مینا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام عزیزم

متن غمگین بود
احساس کردم مخاطب باید ؛ مادر؛ باشه

ممنونم از حضورت عزیزم
من غمگین نیستم
دوستت دارم

سلام همسایه ها یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

سلام.فکر کردم از کامنت ها بفهمی که دخترم به دنیا اومده و نمی تونم چند روزی بیام نت.به هر حال بین نثر شعر بود.بعضی جاهاش خیلی شعر بود.میام بعدا برات می نویسم

سلام
مبـــــــــــــــــــــــارک باشه! به سلامتی! قدم نو رسیده مبارک!

Mary یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ


ممنونم عزیز دلم. این سعادتی بود که نصیب من شد تا شما بیائین 360 و من رو مسرور کنید.
کلی خوشحالم کردین. فداتون بشم الهی




. . . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *



قربونت برم خانومی! تو همیشه به من لطف داری! ای مری ! ای مهربون!!!!!!!!!!!!!!!!!

inموریx شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام...خوبین؟؟؟این نعویض نمای وبلاگتون خیلی به اینجا سر و سامون داده...نوشته هات خوب لود نمیشد...الان خیلی خیلی بهتره...مبارک باشه...
راستی یکیم بهم مهلت بده ....حتما و حتما لینکت میکنم....باید یه روز وقت کنم حسابی به وبلاگم برسم...شاد باشین...

بهاران شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://chalesh.blogsky.com

آخی یادش بخیر

کجا بودی تو دوستم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد