آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

ترانه ها...

                                                                                               

تا حالا شده بخوای یه خاطره تلخو پاک کنی؟       ذهنتو خالی از فکرای  خطرناک  بکنی؟      

تا حالا شده یه وقتی پا بشی                          جلو عکس خودتم دولا بشی؟

تا حالا شده دلت بخواد رها باشی                  عاشق یه کور بی دست و پا بشی؟

تا حالا  دلت خواسته بری یه جای دور              بری تا ولایت خدا ، تا خود نور؟

دلت خواسته که دیگه نباشی                        دیگه حتی نکشی یه نقاشی؟

دلت خواسته یه دل سیر گریه کنی                 تا خود صبح دل کاغذا رو تیره کنی؟

تا حالا شده پنجره رو باز کنی                           بعد مث کبوترا پرواز کنی؟

تا حالا خواستی یه کمی ناز کنی                     هوس خوندن یه دهن آواز کنی؟

تا حالا شده یه روز بچه بشی                           مث اون روزا آواره کوچه بشی؟

تا حالا خواستی دیگه بزرگ نشی                      میون دیو و ددا یه گرگ نشی؟

دلت خواسته دیگه عاشق نباشی                     اگر عاشقم شدی ، آیینه دق نباشی؟

تا حالا شده مشتتو باز کنی                              تا می تونی آهنگ دلتو ساز کنی؟

تا حالا شده دیگه خسته بشی                          مث یه دفتر نخونده ُ بسته بشی؟

تا حالا شده مث یه حس بد                               هی بیای و نداشته باشی حد؟

تا حالا شده خواب پریون ببینی                      خواب فرار شاهزاده پشیمون ببینی؟

تا حالا خواستی درد و دلت رو بنویسی    اونقده بنویسی تو وبلاگت تا دی- سی بشی؟

تا حالا شده آیینه ها رو بشکونی              تموم کینه ها رو یه گوله آتیش کنی؟

تا حالا شده یه وقت حسود بشی           با دیدن بهتر از خودت نابود بشی؟

تا حالا خواستی چشماتو بشوریو            همه شیطونا رو ببینی نه فقط حوریو؟

تا حالا شده یه قطره آب بشی                   دست نیافتنی تر از سرآب بشی؟

من تموم حسارو زدم تو نقاشیم                 تا دیگه از تکرارا خسته نشیم!

 

نظرات 34 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

ممنون! اومدم و خوندم! جز لیست لینکای روزانه مه!

بهاره دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام مهشادی
خوفی؟ دوستم؟
چه ترانه ی خوشگلی بود:* آره تا حالا همه ی اینایی که گفتی برام اتفاق افتاده :) ولی هر کدومشون در یک برهه از زمان برام اتفاق افتادن... از همه سختتر هم برام پاک کردن خاطرات تلخ بوده...
مواظب خودت باش دوستم.
در پناه حق باشی:-*

سلی دوستم!‌ خوف خوفم! تو چطولی؟؟ خدا رو شکر که تجربه شون کردی! من که اگه تجربه نمی کردم می ترکیدم!
مرسی که اومدی! ممنون از تعریفت گلم!

کارمند کوچولو دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام.. در جواب ترانه تون باید بگم آره شده خیلی هم شده

سلام! خوب کردی عزیزم! خوب کردی که تموم حسا رو تجربه کردی!
مرسی که اومدی!

خونه عشق ...شادی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

آره خیلی شده الان همونجورم خسته

آخی! عزیزم! خستگیت در می ره! استراحت کن خوب می شی!

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آره شده !
نه همشون ولی بعضی هاشون
...
موزیک غمنگیز که گوش نمیدم خیلی
ولی دوست دارم غمنگیز یا از دل خودم بنویسم ...
خیییییییییلی دوستت دارم خانومییییییییییی


روزات برفی

سلام دونه برفی!
خوب خدا رو شکر که بعضیاش شده! هر چی دوس داری بنویس ! هر چه دل تنگت دوس داره براش بخر! (چشمک)

سمانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://hendoneh.blogfa.com

همین الان لینکت میکنم قشنگم غصه نخوریااااااااااااا
بوس بوس بوس

مرسی دوستممممممممم!!! نه دیگه غصه نمی خورم!!!!!!!!

محمد دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://love.blogsky.com

خیلی زیبا بود.
واقعا لذت بردم.
شما خیلی خوب می نویسی مشی خانوم.
خوش به حالت.

ممنونم! نظر لطف شماست.

شبگرد اهل دل دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

در عین سادگی نکته های جالبی توش بود!
پاینده باشید.

لطف دارین!

شیده دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

به به به به به!!!!!!!! عجب قالبییییییییههههه! ماه شد ماه ماه دیگه خوشگلتر م می نویسی

مرسی عزیزم! چه زود فهمیدی؟؟ همین الان عوضش کردم!!!

سلام همسایه های2 دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.ممنون سر زدی.خیلی تا حالا شد

خواهش می کنم

اینموریکس دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

چقدر قشنگ نوشتی...واقعا لذت بردم....بله تا حالا خیلی خواستم...ولی مثل اینکه فقط خواستن ما مهم نیست....شاد باشین

ممنونم!‌ بله درسته!

مشی خانوم دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

وایییییییییی مردم ! یه لحظه قالبمو عوض کردم!!!! درست شد!!!!! دفعه بعد اومدم دیدم نیست! حالم بد شد!!!!!
خدا رو شکر که دوباره برگشت!!!!!!!

ماتیلدا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://matilda1992.blogfa.com

سلام
ای ول مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام! خوفی ماتیل؟ خواهشششششششششششششش

نغمه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

ایوللللللللللل! صفحه رو ببین!!!!!!!
چقذر خوشگله مشی!!!!!!!!!!

مرسی نخمه خانومم!!!

افسانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

خیلی خوب بود مهشادی... و بهت تبریک می گم به خاطر بلاگ زیبات

ممنونم افسسسسی! مرسی از تعریفت ! به خوشگلی شعر اقاقیای تو که نیست! همونی که تازگی تو ۳۶۰ نوشته بیدی! خیلی خوشجل بود دوستم!

خاله ریزه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://eshghebandangoshti.blogfa.com

عزیزم خیلی قشنگ بود

به به خاله ریزه خودم! مرسی عزیزم!!!!!!!!

پروانه عاشق سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.parvanevar.parsiblog.com

سلام
واییییییییییییییی اینجا چه ناز شده قشنگ بود قشنگتر شد خیلی نازه!!!!!!!!!!!۱

سلامممممممم!
مرسی پروانه جونم! قابلی نداره!

خاطره سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ق.ظ http://koocheh-bagh.blogsky.com/

ببین! خیلی اون شعرتو که زیر عنوان وبلاگت نوشتی ؛ دوسش داشته بودم!

مرسی دوستم!‌نظر گذاشتم برات. چرا اینقده دیر آپ می کنی دخمل؟؟
مرسی که اینقده لطف داری!

ایده سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

ااااا خوب من میخوام نظر بدمممممممم! من قالب قبلیتو بیشتر دوست میداشتم!!!!!

نظر بده دوستم! نظر بده! عیبی نداره! بعضی وقتا تنوع لازمه! اون قالبم یه کم بی حال بود!

ایده سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ

حالا جدی جدی شده این کارا رو بکنی؟ مثلن عاشخ یه کور بی دست و پا شدی؟ من نشدم راستش. جلو عسکمم دولا نشدم. حسادتم جدیدنا واسم پیش میاد. قبلناااا عمرن حسود نبودم. الان یوخده!!!
گریه هم میکنیم... خلاصه....

من همه حسا رو زدم تو نقاشیم تا دیگه از تکرارا خسته نشیم!
تکرار و هی مطالب و قالبای قبلی رو گفتن و گفتن و دوست ندارم!
دوس ندارم تکراری بشم عزیزم! اینا تموم حسایی که شاید روزی تو زندگیمون سراغمون اومده باشه و بهشون توجه نکرده باشیم! من هیچ وخ نمی خوام تک بعدی باشم!

طنین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ http://asalioman.blogsky.com

سلام عزیز دلم قربونت برم خوبی؟ قالب نو مبارک جیگمل خانوم آره شده خیلیم شده

سلام طنین جونی! چطولی خانومی؟؟ مرسی عسیسم. خدا رو شکر که شده دخملم! امیدوارم فقط حسای خوبش شده باشه!

بهاره سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام دوستم
خوفی؟ قالب نو مبارک مهشادی
خیلی خوشمله

سهلام!!!!!!!
مرسی دوستم! قربونت برم!

شادی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://khoone-eshgh.blogsky.com

قالب نو مبارک

مرسی دوسسسستممممممممم!!!
از تو وبلاگ تو پیداش چردم!

بلوط سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام مهشاد جون
چه قالب نازی مبارکه
آره برای منم تقریباً نصف این موارد پیش اومده.
ولی دوست ندارم بهشون فکر کنم
خوش و خرم باشی خانوم

به به بلوطی ! ستاره سهیل!
ایشالا فقط حسای خوبش برات پیش اومده باشه دوستم!
مرسی که سر زدی!
موفق باشی!

موبد سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

هم قلب وبتون رو عوض کردین هم قالب مطالبتون رو.
زیبا بود لذت بردم.بعضی حسا به زبون نمی آن اما شما چه راحت به زبون آوردینشون
در پناه او

متشکرم.لطف دارین.
سرافراز باشید.

نازلی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

اول اینکه ببخش که دیر اومدم یه مقدار گرفتار بودم. مرسی که برای من این پستو گذاشتی مهربووون. چقدر احساسات آدم رو بدون هیچ سانسوری نوشته بودی کیف کردم. خیلی قشنگ بود مخصوصا این بیت
تا حالا شده یه وقت حسود بشی با دیدن بهتر از خودت نابود بشی؟
خیلی صادقانه بود.

اٍٍ آٍ !! چرا سرت شلوغ بود؟؟ خیر باشه هر چی که بود. خواهش می کنم. مرسی عزیزم. خوشحالم که این متنو این بیت رو دوس داشتی.
مرسی که سر زدی.تو هم صادقانه نظر می دی ! مرسی عزیزم!

نایت اسکین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://night-skin.com/blogsky

ممنون به خاطر این فالب قشنگ!

ابی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ

نمی دونستم ذوق گفتن ترانه هم داری
خیلی جالب بود.

حالا که دونستی! مرسی!

چهار نقطه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

خوب بود. فقط حسادت رو موافق نیستم چون تا حالا نشده من از حسادت نابود بشم

خدا رو شکر.

کارمند کوچولو سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام... قالب جدید مبارک باشه

سلام ! ممنونم دوستم!

سحربانو سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

من به خدا اومدم اینجا. یعنی اینو خوندم و یادم رفت نظر بدم؟
یا نظر دادم و نرسید؟
یا نظر ندادم و فکر کردم نظر دادم؟
وای:)
خیلی قشنگ بود عزیزم.کلی خوشم اومد از این.

الهیییییی! عیبی نداره سحر جونم! حالا دباره اومدی! مگه چی می شه خوب؟ من خوشحالتر می شم! قربونت برم! مرسی!

رونالی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
قشنگه
من اومدم..........

مرسی عزیزم! خوش اومدی!

mim سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ


سلام گلم. ممنونم از حضور پر مهرتون. خیلی لطف داری که به من سر میزنی. فدای لطف و خوبیات بشم الهی ی ی ی ی ی .
تغییرات هم مبارک باشه . خیلی قشنگه
منم حسم توی نوشته ها و نقاشی پیاده میکنم.
شاد و برقرار باشی عزیزم.

سلام مری جونم!‌ خواهش می کنم. ممنون از اینکه اومدی و نظر گذاشتی!
تو هم موفق و پراساس باشی.خوشحالم کردی!

بلوط چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

ای کودکی کجایی که یادت به خیر!
من دوست ندارم همون دوران رو از اول شروع کنم ...ولی از طرفی هم دلم برای اون سادگی ها و زودباوری ها و دل پاکی های معصومانه تنگ شده...
بووووووووش!

سلی بلوطی! چه عجب زود اومدی!!!!
آره منم دلم تنگ شده واسه اون دوران!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد