آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

نادر ابراهیمی درگذشت!!!!

 

{ بخواب هلیا

            بخواب! دود چشمانت را می آزارد.

دیگر نگاه هیچ کس غبار پنجره ات را نخواهد زدود.

                                                  شب از من خالیست هلیا!

شب از من و تصویر پروانه ها خالی ست. }

گزیده ای از  کتاب بار دیگر شهری که دوستش می داشتم  به یاد مرحوم نادر ابراهیمی که

اخیرا؛ در گذشت!

کتاب بار دیگر شهری که دوست می داشتم  منو به یاد روزهای پاییزی دبیرستان و زنگ

ادبیات و دوستای از دست رفتم می ندازه!اون روزا زنگ تفریح من و دوستام ثانیه ای

صدبار این کتاب رو می خوندیم . عاشقش بودیم.... بخواب هلیا!!!.... بخواب نادر!!...

نظرات 9 + ارسال نظر
پیرهن پری دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://pirhanpari.blogsky.com

دل من گرفت
خیلی :(

دل منم خیلی !!! اصلن شوکه شدم!!

غریبه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

منم کتابش رو دوس داشتم!!! خیلی ماه بود! حیف از خودش که رفت!! دیروز هم کانال ۴ در موردش برنامه یادبود گذاشته بود!!!

هی !!! هی!!

ابی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

من ازش کتابی نخوندم ! اما همین ۲ خط که ازش نوشتی واقعا پر معناست و بوی غم می ده!!

جی بگم !!! والا!!! درسته!!

من یه ..... سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

منم باهاش آشنا بودم!! اما بدبختی تو مملکت ما هر کی میمیره بعدش عزیز می شه!! مث وقتی که قیصر امین پور مرد تازه یه میدون رو به نامش کردن!!

منم همین طور! ۱۰ سال پیش تو نمایشگاه کتاب با بچه های مدرسه بودیم و دیدیمش که با سیبیلهای چخماغیش سیگار می کشید! نسبتا جوون بود!

دوستدار کتاب چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ

من نادر ابراهیمی رو تو نمایشگاه کتاب دیده بودم!! خیلی پیر و شکسته شده بود!!!

منم همینطور!!! از نزدیک دیده بودمش!

بی نام و بانام چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

{بیا برگردیم چمخاله هلیا!‌ بیا برگردیم چمخاله!}

این دقیقا وسط کتابش نوشته شده! ممنون!

شیده پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ

من یه وبلاگ گردم!‌ نادر رو خوب می شناختم و واقعا دلم گرفت که به این زودی از پیش ما رفت!

آره!! هی هی هی !!!

زیبا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

من نمی شناختمش!‌ آدما و نویسنده ها مث اینکه بعد مرگشون مشهور می شن!!

Hossein smaeilzadeh پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.tanhatarinam.blogsky.com

manam weblog shomaro mizaram va khoshhal shodam az in harkatetoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد