آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

خواب...

 

خواب رویای فراموشیهاست

               خواب را دریابم

که در آن دولت خاموشیهاست!

                                حمید مصدق

نظرات 3 + ارسال نظر
ابی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.ab.blogsky.com

خواب اگر با رویا همراه باشه زیباست. امیدوارم آدمای خوب به این زودیها به خواب ابدی فرو نرن!

نغمه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

خواب رو خیلی دوس دارم! واقعا؛ شب و رویا عظمتشون وصف نشدنی ست!!!

ای بابا من که از اول گفته بیدم!!

نغمه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

خواب را دوست می دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد