آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

باز من.....

باز من شوق نوشتن دارم

باز من جرات خواندن دارم

از بابت هر که تو را می خواند

باز من نرگسی به دامن دارم.

تقدیم به تمام  اونایی که وب لاگ منو می خونن!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نغمه چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

قربونت عزیزم!!! ممنون از نرگسی که به من می دی!!!

شاذه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

مرسی عزیز. زیبا بود!

قربانت خانومی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد