آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

حس بد این روزها....

این روزا حس خوبی ندارم. خیلی خسته و خواب آلودم! دلیلشو نمی دونم.شاید مسائل اطراف رو هم جمع شده و یه دفعه اعصاب و روحم رو هدف قرار داده! همه چی تو زندگیم بد نیست ، می گذره. اما نمی دونم چم شده! به قول دونه:" خوشی زیر دلتو زده!" آخه مگه خوشی هم زیر دل آدم می زنه؟ "دل خوشی ها کم نیست!" واقعا" دلخوشیها کم نیست! اما چرا اینطوری شدم این روزا ، خدا عالمه! چی بگم والا! شما می دونین من چم شده؟.....

نظرات 3 + ارسال نظر
ابی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.ab.blogsky.com

خوب می شی ! افسردگی بهاریه!

نغمه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.naghmeh.blogsky.com

باید بری گردش و گشت و گذار! یا فقط خوب بخوابی!

بهاره یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

مشی اسم خونه تو واسه چی عوض کردی؟

بهاره جونم! آخه این روزا یه کم غمگینم! آسمون کلبم هم غمگینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد