آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

یه خاطره از مادربزرگی که دیگه پیشم نیست!

مادر جون من همیشه یه جورایی از سوار شدن تو ماشین می ترسید.

هر دفعه که سوار ماشین می شد محکم به دستگیره ای که بالای پنجره عقب بود می چسبید.

یه شب تو جاده پیش من عقب ماشین نشسته بود و با تعجب به ماشینایی که از کنارمون رد می شدن نگاه می کرد.از من پرسید

جاده مگه به طرف جلو نیست؟گفتم چرا مادر جون

گفت پس چرا این ماشینا همه عقبکی می رن زی؟

طفلکی نمی دونست که ماشینا عقبکی نمی رن بابام از اونا سبقت می گیره!

نظرات 7 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

مشی جونم اینا سلاممممم
خوفی دوستم؟
مبارکه خونه نو:-*
خدا رحمت کنه مادربزرگت و ...بنده خدا حتما خسته بوده و خوابش میومده:)
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

Fati JOOOON شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://nasleman.net

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

آگهی استخدام در شرکت معتبر ایرانی
www.Frotel.com

دیگر زمان اینکه برای کار مجبور باشید در محل کار حضور داشته باشید به پایان رسیده است
در هر جایی که باشید می توانید کارمند شرکت فروتل باشید
زمان کار مهم نیست
واریز حقوق به حساب بانکی شما دو بار در ماه صورت می گیرد
با روزی یک ساعت کار در فروتل می توانید 200هزار تومان درآمد کسب کنید
سقفی برای درآمدتان وجود ندارد و متناسب با کار شما می باشد
روشهای مختلفی برای کار با ما وجود دارد که به میل خودتان آنرا انتخاب کنید
این کار می تواند تنها شغل شما یا یکی از شغل های شما باشد
شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان مجری روشهای نوین تجارت می باشد
اگر تخصصی هم ندارید شرکت متعهد به آموزش رایگان کارمندان خود می باشد



برای ثبت نام و شروع کار از لینک زیر وارد سایت ما شوید

http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

oghab جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.tackfilm.se/en/?id=1259872231437RA65

سلام
قشنگ بود این لینک هم ببین بد نیست مربوط به همین پستت می شه


http://www.tackfilm.se/en/?id=1259872231437RA65

iden سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

farhad دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://e24h.mihanblog.com/

با سلام

تا به حال با خودکاری که دوربین داشته باشه برخورد کرده اید ؟

بله کاملا واقعی است و باور نکردنی

فروش ویژه خودکار دوربین دار با ضمانت کار کرد

توسط بزرگترین شرکت دنیا

با تضمین و برگشت پول

از جلسات مهم کاریتان براحتی فیلم بگیرید ....

از کلاس های درستات ارشیو درست کنید

بجای نوشتن صورت جلسه تنها با ضبط کردن صدا دیگر نیاز به فراموشی یا یاداشت سریع ندارید

این خودکار همه کاره حتی منشی شماست

تا 9 ساعت ذخیره فیلم

همراه با لوازم جانبی

برای اطلاعات بیشتر به وب زیر بروید

اگه موافق به تبادل لینک هستید منو
با عنوان

فروشگاه الکترونیکی 24
لینک کنید

وسپس به سایتم بیاین و روی تبادل لینک کلیک کنید و اطلاعاتتون رو بدید
تا لشما هم ینک بشید


در کل به من سر بزنید مرسی

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد