آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

بخوان...

به من گفتی بخوان...خواندم به نام خدایم در دستهای تو...هجی کردم موسیقی زندگی را...

تمام آرزوهای خوش زمین تقدیم تو باد...

تو که با حضورت در روز دلهره آور اول مهرُ  آب را با گچ سپید پای آن تخته سبز نوشتی و یاد دادی که  روشنایی ست...

بابا نوشتی و گفتی که سایه سر است و انار شادی آور ترین میوه بهشتی ست...

نان هستی ست و مادر واژه ای است ابدی ...

حال دستهایت را ندارم...گچ تخته سیاهت دیگر نیست...اما نمره های بیست تو هنوز پای آن دفتر سیمی به رنگ خواب ُ کهنه ام می درخشد...

امروز به یادت می خوانم...به یاد تویی که ۷ سالگی و معلمیت از دست رفته ام را مدیون توام...

پینوشت:تقدیم به س*تاره ا*حم*دین ُ معلم کلاس اول دبستانم که نمی دانم امروز در کجای این کره خاکی ست..

نظرات 12 + ارسال نظر
سحربانو پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

منم عاشق معلم کلاس اولم بودم:)

می تو! خیلی ماه بود و منو از همه بیشتر دوس داشت!!

شیده شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

آخی حتما ازش زیاد خاطره داری

اوهوم...

من آزادم شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

من خنگ نیستم اما اولشو که خوندم فکر کردم درباره مادره بعد 2زاریم افتاد احمق روز معلمه

الهیییییییییییییییییییی!

نازلی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام عزیزم
این پستو توی اون یکی هم گذاشته بودی و کامنتشو بسته بودی خیلی قشنگ نوشتی ولی من کلاس اولم خیل احمقانه شروع شد و دو بار هم معلم عوض کردیم یعنی من کوچیکتر از بقیه بودم و ایران هم نبودیم بخاطر همین وقتی رفتم که کلی از اول سال گذشته بود. ماجراها داشتیم حالا یه بار که دیدمت تعریف میکنم.
مراقب خودت باش به هر حال نوشتت خیلی قشنگ بود.

ممنونم خانومی...لطف داری...

sarab یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

معلم شمع سوخته است..اما نه این روزها

آره والا!

gol nassrin یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://nassrin.blogfa.com

ketabam ro kharidi?
az rooz aval tu namayeshgah boode
shokhi dasht ba man
5shanbe man miyam bazam onja
khasti
be web anjoman chook boro
va adres didar ro bardar
saat 4dar shabestan bonyad adabiyat dastani
dige be net dastresi nadaram
dastanetam zood send kon
vaserooz akhar nazar

چشم نسرین جونم!
خانومی من ۵ شنبه اونجا بودم و کتابتو خریدم عزیزم...
ممنونم...

حنا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://h20.blogfa.com

امیدوارم خوشحال باشه. معلمتو میگم
امیدوارم خوشحال باشی. خودتو میگم

مرسی جیگر!! بوس بوس...

داستانسرا(عمولی) دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.amoooly.blogfa.com

نبینم این معلمتو که بهش میگم این چه شاگردیه تربیت کردی آخه؟؟؟؟!!!!!!!!سال بسال سراغ از عمولی نمیگیره

یا خدا!! :))))
من شرمنده م...مشغله م زیاد شده...

مسیح سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

خیلی دلم می خواد یه بار دیگه ببینمش

کیو؟معلم کلاس اولتو؟؟

روحا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام خوب من
ناشناسی درون سینه من
پنجه بر چنگ و رود می ساید
همره نغمه های موزونش
گوئیا بوی عود می آید
آه باور نمی کنم که مرا
با تو پیوستنی چنین باشد
نگه آن دو چشم شورافکن
سوی من گرم و دلنشین باشد

در انتظار حضورتان هستم
سربلند باشی

چشم...حتمن..

بلوط چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

فکر نمی کنم کسی باشه که معلم کلاس اولش یادش بره...مشی جون منو یاد خاطرات قدیمم انداختی...

الهییییییییی عزیزم!

مینا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام
اینجا مثه همیشه پر از شور زندگیه

با آرزوی بهترین روزها برای معلمهایی که عاشق دانش اموزاشون هستن

ممنونم عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد