آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

تند و ولرم...

نمی دانم در این روزهای ولرم و تند پر از بهار

روزهایی که به ثانیه نکشیده،از فراسوی زمان می گریزند،

روزهایی که گرمند اما تند...

تند مثل سوزش زخمی از سر تیغ...یا فریاد خسته در گلو...

چه حکمتی نهفته که مرا اینچنین مست و خالی از شعر کرده است...

شعرهایم مچاله شده و خط خطی،در افتاب ذهنم یله می شوند و بعد پوچ می شوند...

مشتم را که باز می کنم خالی ست...

نظرات 13 + ارسال نظر
سحربانو یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

واقعا گل گفتی‌ ، این روزها دارن مثل برق و باد میگذرن:(

بهار خیلی زود می گذره...سحری...

karajonline یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.karajonline.tk

سایت جالبی دارید به سایت ما هم سر بزنید

مهرداد یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://funny1900.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم. امیدوارم حالت خوب باشه.[گل][گل][گل]

. خیلی از وبت خوشم اومد.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

کارت حرف نداره.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسمم مهرداد کوچیک شما.[خجالت][خجالت][خجالت]

به وبلاگ من هم سر بزن [ماچ][قلب][ماچ]

من وبلاگ تفریحی دارم.بد نیست.ازش خوشت میاد.[خجالت][خجالت][خجالت]

ولی خوب به وب تو نمیرسه.[تفکر][تفکر][تفکر][تفکر]

جاش تو این ادرسه.http://funny1900.mihanblog.com

ادرس گروه یاهوی خودمو بهت میدم.[خجالت][خجالت][خجالت]

حتما عضو شو چون میخوام باهم اشنا بشیم و تبادل اطلاعات کنیم

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

http://groups.yahoo.com/group/Funny1900

ازت میخوام با هم تبادل لینک کنیم.[گل][گل][گل]

منو با اسم دهکده ی خنده بازار لینک کن.منم لینکت میکنم

منتظرم ها.[بغل][بغل][بغل]

[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ

. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشریف بیارید
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ آپم تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶آپم تشریف بیارید

خورشید دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

چه گلهای زیبایی هوش از سر ادم می بره

:))))

نازلی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام عزیزم
چه خوب گفتی شاید منم به همین خاطر بی حوصله هستم و نمیتونم بنویسم.
میبوسمت.

بهاره و خواب می آره...

پرنیان چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

سلااااااام.خوبی دوستم؟؟دلم تنگ شده بود :)
امسال بهار برای من مساوی بود با بدو بدو و کار کار...!!

کجایی تو؟دلم تنگ شده بود!

shadow پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.shadow10.blogfa.com

عید بهت خوش گذشته،تنبل شدی

بد!! راس گفتی...به خدا!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

این روزها میگذرن مثل برق و باد تا روزهایی بیاد که تو دوباره شوق نوشتنو زنده کنی
فعلا استراحت کن

لااقل اسمتونو بزارین...

راضیه جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://salhaye-sabouri.blogfa.com

نمیدونم!انگار این درد ننوشتن ها اپیدمی شده...مشت همه این روزها خالیه...

چی بگم؟؟

روحا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربون
امیدوارم بهار با سر سبزیش سرزمین احساسات شما را هم خرم کنه
امیدوارم باز هم بتونی بسرایی حتی اگر بهار زودگذر باشه و تند و زود گذر
چرا که آنچه می ماند سروده های توست نه تندی بهار و فریاد خسته در گلو
امیدوارم برای نوبت بعد با یه احساس زیبا روبرو باشم

پیروز باشی

ممنونم...ایشالا...

شیده شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

چقدر این گلها زیبا ن....اینجا کجاست؟

اینجا رویانه شیده جان!

بلوط یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

عزیزم این روزهای بهار که پر از حس شاعرانه ست
چرا خالی از شعر شدی؟

نمی دونم !شاید چون هوا شعر منو جبران می کنه!!

مینا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

تو هم مثه من خمار یک بیت ناب و گسی؟؟؟

چه جالب...

شاد باشی نازنین

اینو خوب اومدی...مینا جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد