آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

رخش سپید...

 

می لرزد در هجوم  پاییز و باد خزان

                                            دخترک  مشکی پوش بی سایبان

انگشتانش  به زیر پوسته  قرمز شعر ناخنهایش ،

                                                                     می درخشد بدجور

                                                            کوچک قامت می سپارد تنش را به آهنگ حضور

حال و هوایی دارد مثل رنگین کمان

                                                       نزدیک می شوم من،دیرکرده و دوان  دوان

گویی می شکند آسمانش با جنس کفشهای من

                                                      می خندد دندانهایش در فراسوی لبخند تن

سر برمی دارد و می درخشد انگار

                                                    می خندد به زردی  کابوس چنار

من همه محو تماشای شال سیاهش در باد خزان

بوق  یک پراید می پراندم  زین  خواب گران

می برد رخش سپید دخترک شعر مرا

                                                                              می کند باز مٌشت طبع شعر مرا

      

                    

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://guiltz.blogsky.com

ghashang bud

شیده سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ

چرا اینقدر دیر به دیر مشی جان؟
این خیلی رویاییه
لطیف و پر احساس

ممنونم ازینکه همیشه هستی..
عزیزم واقعن مشغله دارم...

مسیح سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.ashghebaroon.persianblog.ir/

شهر پاییزی و روز ابری و من بارانی
پشت پلک و نفسم اشک و صدا زندانی...

چه خوشگل بود...

سحربانو سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

چه خوشگل. چه عکسش هم باهاش میومد:)
کم پیدایی خانوم خانوما:)

هستیم زیر سایه شما...

خاطره پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

بعد مدتها خیلی زیبا بود

:)))))

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟ چه با نمک بود شعرت.. مخصوصا پرایدش!!!!

مرسی جیگر!!! بوسسسسسسسسس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد