آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

۱ سالگی...

امروز وبلاگ من 1 ساله می شه.نمی دونم کی به این موضوع پی بردم اما نوشتن توی اینجا هم آرومم می کنه و هم مغزم رو باز نگه می داره.تو این وبلاگ  با خیلی ها  آشنا شدم و با اینکه دنیای مجازی بود ، حس کردم به تک تکشون چقدر نزدیکم و کلی دوستای خوب مجازی پیدا کردم.

اولین خواننده های این وبلاگ  دوست عزیزم  روزهای من بود. همیشه نظر می زاره این هوااااااااا! بعدیها یکیش شاذه قصه گو بود و ماتیلدا که مالک آسمونه! فک کنم پرنیان و رونالی(مامانی) وپیرهن پری (که هر 4 ماه یه بار وبلاگشو می ترکونه و از صحنه بلاگ اسکای محو می شه)همزمان با من شورو به وبلاگ نویسی کردن.سحر بانو هم که زودی عروس شد و رف خونه بخت.دُرُس یادم نمی آد اما فک کنم یه خواننده آقای اعصاب زن داشتم که عمرن الان اینجا لینکشو بزارم!!!! این آقا خیلی خودشو عقل کل فرض می کرد...بگذریم...

آقای تهرانی با همسایه هاو خاطرات سرد و گرمشون همیشه نقدم می کردن و بیشتر بهم انگیزه نوشتن دادن.شیده عزیز بی وبلاگی که همیشه منو می فهمه.آخ آخ یادم رف اون بالا بگمش(الانه فُشم می ده!).ایدی خانوم با اون نظرات فیلسوفانه ش که وقتی می خونمشون حس می کنم چقد یه نفر می تونه به حسای من نزدیک باشه و درکشون کنه. فقط می تونم در استواری و استقامت یه نفرو مثال بزنم که اونم بلوطه. نازلی عزیزم هم که تو داستانک نویسی حرف نداره..

چی بگم ازین آقای سوسپانسیبل با این پستای آب دار و طنزشون که تا 2 روز به پست میزرا طاهرخان بوکوفسکی  می خندیدم.خیلی وقتا مث پروانه به پروانه وار سر زدم اما مث اینکه تازگیا از نوشتن دس کشیده.کارمند خانوم و آقای اینموریسک هم 2 هفته یه بار..؟؟ دُرُس گفتم ؟شایدم سالی یه بار آپ می کنن. و آدم دق مرگ می شه  و هردفه می ره وبلاگشون خاموش برمی گرده.اواسط وبلاگنویسی به یه وبلاگ غمگین برخورد کردم  به نام گفتی دوستت دارم... نوشته هاشو خیلی دوس دارم و همیشه می خونمش و امیدوارم دیگه هیچ وقت غم رو به دلش راه نده.بعدش دوست دیگرم به نام چالش وارد عرصه وبلاگ نویسی شد و با اینکه اوایل با شور و شوق می نوش اما الان فک کنم یه کم  بی حوصله شده.عمولی خان عزیز که با افاضات و فرموده هاشون کلی اینجانب رو مستفیض می کنن بد! دزیره عزیز که یه مدتیه کامنتدونیو بسته و به نظرم کار خوبی کرده چون افراد فضول و بدخواه دورو برش زیاد بودن...این من آزادم جان هم که سالی به ۱۲ ماه به من سر می زنه، قلم شیوایی داره و دوس دارم نوشته هاشو.

بی تعارف نوع نوشتن خیلیها رو مث مسیح(برهنه در باد)که کیفور کرد منو با اون ۳ گانه ای که نوشت ،آقای دیزگاه(که با پست عنکبوت پیر منو گریوندند) تیتا(مثل آب برای شکلات)(که متاسفانه وبلاگش رو حذف کرد)،دلتنگیها، نیمی از صورتم را ببوس،  بن بست، آلاچیق سپید مهربون، یک وجب تنهایی سیمای عزیز، راهب تبتی و سنجاقک ، 

وقتی چشمانت را می بندی نگاهم تنها می ماند (لیلا)، نوشته های آقای روشن و به خصوص تک بیتیهای سالهای صبوری ستایش می کنم.

سال نوشت:نمی دونم این وبلاگ خواننده های سایلنت هم داره یانه. اما اگه کسانی هستن که دوست(و نه دشمن) سایلنت منن ، با افتخار می گم قدمشون روی چشمم و نگاه همه شونو برای اینکه گاه و بیگاه خط خطیهای منو می خونن ، دوس دارم و به قلبم می سپرم...و امیدوارم با وجود عزیزانم این آسمون همیشه رنگین باقی بمونه!

با اجازه به وبلاگ همگی لینک دادم... 

اینم دس پخت خودم به مناسبت ۱ سالگی:

نظرات 26 + ارسال نظر
شیده چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

نمی دونی با این مطلبت چقدر ذوق زده شدم
آرزو می کنم همیشه بنویسی و ممونو از اینکه بهم لطف داری
من نوشته هاتو خیلی دوست دارم و همیشه می خونمت

بلوط چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

ای جان چه کیکی!
تولد وبلاگت مبارک مهشاد جونممممممم!
الهی که سالهی سال توی این وبلاگ بنویسی و منم دوستت باشم

سحربانو چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککک.
آخی چه پست بامزه ای بود مشی جونم.
چی کیک خوشگلی هم درست کرده بودی دختر:)

نازلی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

سلام مهشادی جونم،
فکر کنم اول شدم نه؟
مبارک باشه وبلاگت من هنوزم اون دختره که لباس قرمز پوشیده بود رو دوست دارم حس میکردم که خود خودتی همونطور خندون و با احساس.
چه کیک هوس انگیزی پختی دلم خواست.
مراقب خودت باش عزیز دلم.

ایده چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

مشی خانوم تو به من گفته بودی ۷ خرداد ها! دیدی دستی دستی میخواستی یه روز دیر برسم!
به به مبارکککککککککککککککه... عجب کیکی... عجب خوشگله حتمن خوشمزه هم هست منم میخوامممممممم.... ایشالا همیشه شاد و شنگول و وبلاگدار باشی دوست خوبم....

بهاره.ع چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

به به تولد... تولد وبلاگ نازت مبارک باشه مشی جونمامیدوارم سالهای سال با دلی خوش و فکری باز چراغ خونت و روشن نگه داری و خاطرات و وقایع خوب و به یاد ماندنی و اشعار دلنشینی را درش تثبت کنی
درضمن این کیکت هم خیلی خوشگل و هوس انگیزه ها

من آزادم چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

بازم زود اومدم تا شاید دیدت نسبت به من عوض شه و نگی دیر به دیر سر می زنم...............نمی دونستم کسانی که شعر می گن کیک هک خوب درست می کنن..........خیلی به نظر خوشمزه میاد......تولد وبلاگت مبارک

پرنیان چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.missthinker1992.blogfa.com

یک سالگیه وبلاگت مباااااارک
امیدوارم همیشه برات دوست خوبی باشم
عجب کیکی درست کردیا.یه جشن حسابی واسه وبلاگت گرفتی.ولی اینجوری قبول نیست!باید برای هممون ازین کیکه می فرستادی
حالا تولد دو سالگیش جبران کن

سارا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://godoo.blogfa.com

تبریک ...می دونی این صفحه هم با این که مجازیست ولی یک تجربه است مثل بقیه تجربه های زندگی ..
دستانت پر باد !

سراب چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

همیشه اینجا رو می خونم اما کم نظر می گذارم.زیبا می نویسی و استعداد عجیبی داری.تبریک می گم و اگه من رو دوست بدونید ،از لطفتون متشکرم

داستانسرا(عمولی) چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.amoooly.blogfa.com

مبارکا باشه مبارکا باشه.تفلد عروسیه مبارک
ایشالله خدا براون نگه داره ننه.ایشالله به پای هم پیر شین.
خب دیگه حالا نوبت کیکه لوففا
آخ که واسه کیک شکلاتی میمیرم منننننننننننننن

کارمند کوچولو چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلا مشی جون.. تولد وبلاگت مبارک..
به به چه کیکی!
حالا دیگه این رسمشه آبروی منو بردی! خوب آخه من خیلی وقت نمی کنم بنویسم

مسیح پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://ashghebaroon.persionblog.com

یکسالگی مجازی ات مبارک

ماتیلدا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://sky-is-mine.persianblog.ir

یکساله ما با هم دوستیم و این یکی از اتفاقای خوب زندگی منه
تولد وبلاگت مبارک.... امیدوارم تولد های زیادی رو برای خودت و بلاگت جشن بگیریم و همه با هم بخندیم

آره عزیزم... من و تو ۱ ساله که باهم خندیدیم و گریه کردیم و واقعن فک نمی کردم از نقطه های دور و نزدیک دنیا این همه دوس خوب مجازی پیدا کنم!! به همه تون افتخار می کنم! به همه تون....

inموریx پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام....وای چه کیک قشنگی....مبارک باشه تولد وبلاگت....

..... جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

گوش مروارید شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام عسیسم
تفلد وبلاگت مبارک من که هر وقت میام اینجا کلی حال وهوام عوض میشه
قبول نیست ما هم کیک می خوایم

دیزگاه شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://dizgah.blogfa.com

مبارک بادت این تکرار سال


امیدوارم پرستاره باشی اسمان عزیز

پریسا مومنیان شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام گلم...دنیای شادت رو دوست دارم ..امیدوارم همیشه شاد شاد باشی....برام دعا کن.....تنهایی کیک خوردیردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گلم برات بهترین ها رو ارزومندم

مسیح یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://ashghebaroon.persionblog.com

بنال بلبل اگر با من سریاری ست

ماتیلدا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://sky-is-mine.persianblog.ir

هلو! ببخشید دیر اومدم
تو بلاگ اسکای نمی شه پست خصوصی بذاری... کامنتدونی رو هم برای اینکه خصوصی بشه فقط می تونی براش تاییدیه بذاری

توی این لینک هم میتونی طرز ساخت لینکدونی رو ببینی اگر سوالی داشتی در خدمتم
http://fanna.blogfa.com/post-289.aspx

خاله ریزه دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://eshghebandangoshti.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممممممممم ممنون که اومدی بهم سر زدی من هم گاهی میامممممممممم ممنوننننننننننننننننننننننننننن

[ بدون نام ] دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

مینا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام خانومی
تولد وبلاگت مبارک
چه دستپخت خوبی داری ها
منم می خوام

همیشه شاد باشی عزیزم

قربون تو مینا ی گلم!!

پرنیان سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ

کجایی عزیزم؟؟

سرم شولوغه جیگمل!! به زودی می آم!!

رونالی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.ronali.blogfa.com

مهشادی با این کیکت دل همه رو آب کردی
شرمنده
من گیر بچه داری ام که نمیام وگرنه نوشته هات جووووونه
مبارک باشه یکسالگی وبلاگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد