آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

آسمان رنگین است

باز من شوق نوشتن دارم .... باز من جرات خواندن دارم..... از بابت هر آنکه تورا می خواند..... باز من نرگسی به دامن دارم...

جمعه های ۳ شنبه ای

شنبه ء خواب آلود که به زور خود را از هفته بالا می کشد ، بی صبرانه 3 شنبه ها را در تقویم انتظارم قاب می گیرم ، آخر ایستای لحظه است و زمان در میان هفته اش خمیازه می کشد. من نیز خمیازه کشان به ته مانده سیگار تلخ روزهای سرد می اندیشم:

چند جمعه تا پایان راه باقی ست؟چند برف تا پایان سرما بر چهره زمین یخ می بندد؟ چند آدم برفی ذوب خواهد شد؟چند یلدا شب می شود و کش می آید؟

یلدای من چه خواهد شد؟

امسال من یاد یلدا را با تو با کلاف آرامش بافتنی می کنم و یخ حوضچه ماه را با مشتهای رنگ شده ام خواهم شکست.

باز جمعه شکسته است و من به انتظار 3 شنبه ها خمیازه هایم را چرت می زنم!

نظرات 12 + ارسال نظر
ساچمه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://jazireh-arame-koochooloo.persianblog.ir

...چقدر غمنگیززز!!!!

شما اگه هر سه شنبه که معنی همون جمعه که دقیقا دوباره بازم منظورش سه شنبس( ولی شوما باور نکن همون جمعه خودمون رو بچسب!)چرت بزنی هم باز به نوبه ای ( زیر پوستی) داری می ترکونی...( البته این نوبه زیر پوستی رو بنده بلد نیستم چون اگه زیر پوستی بودم که آمریکا بهم گیر میداد.....ولی خوب من آمریکارو با اون همه سیستم جاسوسیش گول زدم چراا؟؟؟...چون من زیر پوستی .زیرپوستی می ترکونم....)...بگذریم اینکه آخر کلام شوما چه همون سهشنبرو چرت بزنی چه اون جمعه رو من هز دوتاش رو چرت می زنم ....خوب می دونی زیر پوستی زیرپوستی ترکوندن خیلی خستگی داره

بازم ولی من بهت میگم همون چهارشنبه بترکونی همه غافلگیر میشن ها!!

اصل همون 3 شنبه س ساچمه!

ایده شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

قضیه جمعه و سه شنبه چی بید؟
اون کلاف آرامشه خیلی خوبه! کلن قدرشو بدون مشی جون!!

به به! ایدی خانوم کامنت دونی بسته سرشولوخ! خوب چسبیدمش دیگه!

ماتیلدا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://matilda1992.TK

شب یلدای شما هم مبارک خانوم

بوسسسسسسس!

شیده شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

بعد چند روز مثل همیشه سنگین و عالی
یلدات مبارک باشه مشی جان

ممنونم عزیز دلم!

سحربانو شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

بسیار زیبا بود مشی جون.
البته بگما این قضیه ۲شنبه ۳شنبه رو من نفهمیدم:)))))))

بلوط یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

منم کلا سه شنبه ها رو دوست دارم...ولی دلیل خاصی نداره
یخ حوض شکستن هم حالی میده اونم با مشتای رنگی

حتما تو هم یلدای قشنگی داشتی

پرنیان یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.missthinker.blogfa.com

والا ما که درست نفمیدیم چطور شد!ولی خوب...

inموریx یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام....یلداتون مبارک باشه....براتون آرزوی سلامتی و بهروزی دارم...

نازلی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

عالی بود عالی بود عالی بود. نمیدونم چند بار بگم.
واقعا حقیقت محض زندگی رو به تصویر کشیدی.
دوست قشنگم این یلداها فقط و فقط یه بهانه است برای خوش بودن برای دور هم بودن برای تغییر روزمرگیهای تکراری.

بهاران دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ق.ظ

خوشمل بود...
یلدات مبارک بود؟ خوش گذشت؟ ویجه هم که بللللله بوده حسابی دیگه؟!

بهاران دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

خوشمل بود...
یلدات مبارک بود؟ خوش گذشت؟ ویجه هم که بللللله بوده حسابی دیگه؟!

سوسپانسیبل جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://soospansible.blogspot.com

منظورت ۲۲بهمنه دیگه؟!!

نه بابا! منظورم ۲۳ اسفند ه! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد